woensdag 11 maart 2015

Zomaar een kaartje

Hallo allemaal,

Gister met het prachtige weer toch nog een kaartje gemaakt.
 Dit keer geen felicitatie kaart met zomaar een kaartje.
Ik heb dit keer design papier gebruikt van Maja design, ik heb het kaartje in blauw tinten gemaakt.
Ik vind blauw altijd een lastige kleur om mee te werken.
 Ik vind al snel dat een kaartje te donker word of te somber, ben daarom ook erg benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden!


Gebruikte materialen:
Design papier: Maja Design
Linnen karton: wit en blauw
Roosjes: wit 10mm en blauw in 10 en 15 mm
lint en pareltjes

Voor iedereen nog een hele fijne week!

Liefs Judith

3 opmerkingen:

  1. Nou deze is prachtig hoor Judith.
    Het wit kan perfect bij het donkerblauwe.
    Heel mooi gecombineerd .

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het echt is ie nog mooier Judith.
    Toen ik gisteren in jouw winkel kwam heb ik hem al kunnen bewonderen.
    En je hebt prachtige roosjes...........I love it.
    Dank je wel voor jouw leuke reactie op mijn blog (bloos bloos).

    Lieve groetjes,Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve Judith,

    Wat heb je weer schattige kaartjes gemaakt hoor? Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik lees jullie reacties met veel plezier.

Liefs judith