dinsdag 31 maart 2015

Een jaartje erbij

Hallo allemaal,

Het is vandaag geen weer om buiten te komen daarom lekker binnen een kaartje gemaakt met natuurlijk een warme kop thee hmmm heerlijk!



Voor deze kaart heb ik gekozen voor het mooie scrappapier van Bildmalarna en een vintage plaatje van Nellie Snellen. De stansmal die ik heb gebruikt is van Nellie Snellen.
De leuke vlinders zijn van Dutch Doobadoo
Verder heb ik nog roosjes, parels en een stempel met de tekst "een jaartje erbij" gebruikt.

Liefs Judith



7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, Judith.
    Mooie kleuren.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart Judith
    mooie zachte kleuren en het achtergrond past er prachtig bij!
    top!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Judith,

    Het is weer een beauty, een mooie mal heb je erbij gebruikt.
    Het plaatje, de roosjes en niet te vergeten de vlinders......I love it.

    Liefs,Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Judith wat een prachtige kaart. Een prachtige combi van materialen. Mooie zachte kleuren. Erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Judith, een hele mooie combinatie van materialen
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi lino's lieve Judith,

    Wat een schattige lieve kaart joh!!!
    En wat een mooie mal is het van N. Snellen!

    Ik wens je hele fijne Paasdagen Judith en hopenlijk op mooi weer!

    Veel liefs van: Truus xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik lees jullie reacties met veel plezier.

Liefs judith