woensdag 4 maart 2015

baby boy & baby girl

Hallo allemaal,

Als eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart! 
Heel erg leuk om te lezen.
Ik heb deze week 2 kaartjes gemaakt die ik jullie graag wil laten zien.
Ik heb dit keer gekozen om 2 3D kaarten te maken. 
Ik vond de nieuwe serie van Yvonne Creations zo leuk daar moest ik wel mee aan de slag!



De gebruikte materialen:

Ik heb de verschillende figuren los geknipt uit de stansmal waardoor je alle figuren heel leuk met elkaar kan combineren. Ook is er van het knipvel die ik heb gebruikt een stansvel zodat je helemaal niet meer hoeft te knippen! 

Ik heb ze ook nog even samen op de foto gezet


Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn kaarten vinden.
Nog een fijne woensdag
Liefs Judith

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattige babykaartjes, Judith.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie lieve kaartjes ,Judith!
    top!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Judith,
    Twee hele mooie kaartjes, en zo schattig.

    Liefs, Ans.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik lees jullie reacties met veel plezier.

Liefs judith