woensdag 21 september 2016

Een jaartje erbij

Hallo allemaal,
 
Het is al weer een hele tijd geleden dat ik een kaart heb laten zien op mijn blog.
Wij hebben inmiddels een dochter gekregen en nu heb ik ook weer wat tijd om af en toe een kaartje te maken als ze lekker ligt te slapen.
Ook wil ik graag weer wat meer tijd gaan besteden om bij al jullie mooie creaties te gaan kijken en reageren.
 
Nu eerst het kaartje:
 
 
Het scrappapier dat ik heb gebruikt komt uit de serie Paris Flea Market van Pion Design.
Ik vind dit weer een super mooie serie van Pion, de zachte pastel tinten vind ik erg fijn om mee te werken.
Verder heb ik gebruik gemaakt van een vintage plaatje van Nellie Snellen deze is te bestellen in mijn webwinkel. (gratis verzendkosten in de maand September)
 
 
Roosjes in de maten 10 en 15mm in de kleur baby pink. Deze vind ik zelf erg mooi passen bij het scrappapier.
Verder heb ik nog gebruikt: Vlinder, lintjes, stempel en veel parels.
 
Ik hoop snel meer kaartjes op mijn blog te kunnen zetten.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.
 
Liefs Judith
 
 
 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart,Judith.Lief plaatje en mooie kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi lieve Judith,

    Wat toffffff dat ik weer een nw kaartje van je zie Judth!!!!
    Hij is schattig hoor, en het Pion Designpapier is ook zo mooi!!!
    En een schattig Vintageplaatje erbij van Nellie Snellen!
    Het allerbeste met jullie hoor Judith en hopelijk tot gauw weer!

    Veel liefs van:

    Truus xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Judith,
    Gefeliciteerd met jullie dochter.
    Jouw kaartje is ook heel mooi, en met dat prachtige Pionpapier.
    Heel mooi afgewerkt met prachtige roosjes....

    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik lees jullie reacties met veel plezier.

Liefs judith