woensdag 11 november 2015

Merry Christmas to you all!

Hallo allemaal,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik op mijn blog ben geweest. 
Natuurlijk heb ook ik niet stil gezeten, veel kaarten gemaakt en die wil ik graag weer aan jullie laten zien.
Voor vandaag heb ik deze kerstkaart om te laten zien.
Voor je het weet is het namelijk al weer kerst. De tijd gaat zo snel voor bij.


Voor deze kerstkaart heb ik gebruik gemaakt van een wat oudere serie van Maja Design. 
Ik vind het een super papier lijn en net zo als Pion Design werk ik graag met dit papier.
Verder mallen van Joy, Spellbinders en Yvonne Creaties.
Afgewerkt met een clear stempel, distress inkt, roosjes en natuurlijk pareltjes!

Liefs Judith

2 opmerkingen:

  1. Hele mooie kerstkaart,Judith.Leuk plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi lieve Judith,

    Oooh wat een beauty weer!!!!!
    En zo'n lief eekhoorntje!
    Ik keek al erg vaak op je site of je weer kasrtjes had geplaatst.
    Ik dacht wel dat je het druk had.
    Ik hoop dat je gauw weer een kaartje plaatst hoor Judith! Ik ben een grote fan van je prachtige kaartjes!!
    Veel liefs van:

    Truus

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik lees jullie reacties met veel plezier.

Liefs judith