maandag 12 januari 2015

Mulberry roosjes

Hallo allemaal,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat op mijn blog heb geplaats "schaam"
Met de drukte van kerst en oud en nieuw helaas geen tijd gehad om kaartjes te maken.
Wel hebben we hele mooie mulberry roosjes binnen gekregen


Deze mullberry roosjes zijn er in de maten 10 en 15mm en zijn er in 16 verschillende kleuren.
Ze worden verkocht in een zakje met 10 roosjes voor maar € 0.75.




Ook hebben we nog mulberry cottage roses in de maat 25mm binnen gekregen.
Deze roosjes zijn er ook in 16 verschillende kleuren.

Ik hoop dat ik jullie snel een kaartje kan laten zien met de roosjes
Nog een hele fijne week

Liefs Judith

1 opmerking:

  1. Hi Judith, verkoop je deze roosjes nog? Zo ja, hoe kan ik ze bestellen? Bedankt.
    Groetjes,
    Lenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik lees jullie reacties met veel plezier.

Liefs judith