maandag 24 november 2014

Kerst drieluik

Hallo allemaal,

Vorige week heb ik deze kerst drieluik gemaakt,
 helaas nog niet eerder de tijd gehad om hem aan jullie te laten zien.

Vaak maak ik de "gewone" vierkanten kaarten maar ik vond het erg leuk om deze drieluik te maken.
Het design papier zijn restjes en komt van een oudere serie van pion design
De kleuren van het papier vond ik erg mooi passen bij de vintage plaatjes van Nellie Snellen.





Wat ik verder heb gebruikt:
Parels, acryl sterren, lint.
Stansmal ster en ijskristallen middel en klein.

Ben erg benieuwd wat jullie van de drieluik vinden.

Liefs Judith










4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig drieluik, ik zag hem op facbook voorbij komen en ben dus even naar je blog gekomen.
    Mooie kleuren combinatie.
    Super hoor!!
    Ik kom graag weer terug dus ik ga je lekker volgen.

    groetjes Giny
    www.gibawenskaarten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith. GEWELDIG dit drieluik. Mooie plaatjes en papier. Hee lleuk gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie drieluik.
    Mooie plaatjes en accenten,heel mooi geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart !
    en mooie zachte kleuren met lieve plaatjes
    een topper!!!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik lees jullie reacties met veel plezier.

Liefs judith