dinsdag 14 oktober 2014

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Door de regen van afgelopen week lekker binnen gezeten en een kerstkaart gemaakt.
Voor dit kaartje heb ik papier uit een wat oudere serie van pion (Silent Night) gebruikt.
 Ik blijf fan het papier van pion!
De handschoenen komen uit de nieuwste serie van Precious Marieke

Deze kaart heeft nog een extraatje namelijk het uitschuif gedeelte achter het vintage plaatje.
Het vintage plaatje wat ik op deze kaart heb gebruikt is van Nellie Snellen
De tekst op het uitschuifbare kaartje is een stans mal van Joy



Verder heb ik gebruik gemaakt van lint, parels en heel veel roosjes!

Bedankt voor jullie bezoekje op mijn blog!

Liefs Judith

3 opmerkingen:

  1. Hallo Judth
    wat een mooie kerstkaart heel leuk model
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze kaart ook weer schitterend, echt helemaal mijn smaak. Wat zij deze plaatjes van Nellie Snellen mooi hé? Lieve groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik lees jullie reacties met veel plezier.

Liefs judith