dinsdag 18 februari 2014

Vintage

Hallo allemaal,

Ik heb gister weer een vintage scrapkaart gemaakt. 
Het scrappapier wat ik voor deze kaart heb gebruikt komt uit een oudere lijn van Pion design. 



De mooie mal die ik heb gebruikt achter het vintage plaatje, is een mal van Joy.
Deze ronde mal heb ik een keer uit cardstock gesneden, daarna heb ik deze door de helft gesneden waar door die mooi achter de hoeken kan.
Verder heb ik nog acryl hartjes gebruikt, een vlinder van dutch doobadoo en veel verschillende roosjes.

Ik vind het erg leuk om jullie reactie op mijn kaarten te lezen, ik ben daarom ook weer heel benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.

Ik wens iedereen nog een hele fijne week toe.

Liefs Judith

4 opmerkingen:

  1. Hallo Judith,
    hallo fijn dat je mijn blog wilt volgen
    ook ik heb je aan mijn blog toegevoegd
    zodat ik jou ook kan volgen
    en wat heb je mooie creaties staan op jou blog supper mooi
    kaartjes naar mijn hart hoor die je maakt
    en je hebt ook nog een webwinkel
    zal zeker eens gaan rondkijken
    hele fijne avond groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Judith
    wat leuk dat je volger van mijn blog geworden bent
    ik ga u zèker ook volgen nu,
    want je maakt prachtige kaarten hoor
    super!
    bedankt voor de lieve reactie op mijn kaarten

    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart heb je gemaakt,ik vind hem prachtig.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterende kaart, lief plaatje en schitterende bloemen heb je gebruikt. Echt een heel mooi geheel, gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik lees jullie reacties met veel plezier.

Liefs judith