zondag 2 februari 2014

Hartelijk gefeliciteerd

Hallo allemaal,
Wat een super weer hebben we vandaag! Het lijkt wel lente. 
Ik heb dit keer een kaart gemaakt met verschillende restjes scrapvellen van bildmalarna. Ik had hiervan nog allemaal kleine stukjes liggen en vind het altijd zonde om die weg te doen.



Voor deze kaart heb ik de volgende producten gebruikt:
Bildmalarna scrappapier: flowers of spring- dusty pink sky
Bildmalarna scrappapier: flowers of spring- my roses
Bildmalarna scrappapier: welcome- lovely world
Bildmalarna scrappapier: welcome- baby pink
Joy: sierrand ( langs het vintage plaatje)
Joy: vlinders
Joy: hoekjes

Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Voor iedereen nog een fijne zondag!

Liefs Judith

1 opmerking:

  1. Welkom als volger op mijn blog, ben gelijk op je blog zoals je ziet, wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt, helemaal mijn stijl, schitterend. Ik hoop dat je inspiratie opdoet op mijn blog zoals ik nu op het jouw blog, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik lees jullie reacties met veel plezier.

Liefs judith