woensdag 13 november 2013

Merry Christmas

Hallo allemaal,
 
Ik wil jullie graag nog een kerstkaart laten zien die ik heb gemaakt.
Het formaat van de kaart is 14x14cm en ik heb dit keer scrappapier gebruikt van Pion design uit de serie waiting for santa 2.
 
 Het plaatje van de jongen in de slee is van nellie snellen en is te vinden in mijn webwinkel

 
 
 De leuke hoekjes en sneeuwvlokken die ik op deze kaart heb gebruikt zijn van dutch doobadoo.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaart vinden.
 
Liefs Judith
 

2 opmerkingen:

  1. wat een mooi en lief kaartje Judith

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje Judith.
    Leuk zijn de hoekjes en sneeuwvlokjes van Dutch Doobadoo,
    ik gebruik ze nu ook steeds meer.

    Liefs Ans.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik lees jullie reacties met veel plezier.

Liefs judith