dinsdag 5 november 2013

Liefs

Hallo allemaal,
 
Door het slechte weer van afgelopen weekend heb ik mooi tijd gehad om een kaartje te maken. Het formaat van dit kaartje is anders als ik normaal gebruik. Ik maak meestal vierkanten kaarten maar dit keer heb ik het formaat 15x12 cm gebruikt.
Ik heb gebruik gemaakt van de vlinder randmal van Joy! En het scrappapier van Bildmalarna deze zijn te vinden op mijn website:
 
 
 
 
Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie over deze kaart.
 
Liefs Judith
 
 
 

1 opmerking:

  1. Hoi hoi Judith,

    Welkom in blogland,en ik wens je veel succes met jouw blog.
    Wat een beauty van een kaartje, een lief plaatje, schitterend papier, ook één van mijn favorieten,kortom een prachtig geheel.
    Ook dank je wel voor jouw reactie op mijn blog, altijd leuk.

    Veel liefs Ans.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik lees jullie reacties met veel plezier.

Liefs judith