woensdag 20 november 2013

Hartelijk gefeliciteerd

Hallo allemaal,
 
Dit keer heb ik een verjaardagskaart gemaakt om te laten zien.
Ik heb voor deze kaart het mooie papier van pion design sweet baby gebruikt.
Alle randen van het papier heb ik met inkt bewerkt.
 
 
 
De ronde mal is een mal van spellbinders.
Rond het vintage plaatje van nellie snellen heb ik kleine pareltjes geplakt.
Ook heb ik gebruik gemaakt van de leuke vlinders van dutch doobadoo deze zijn te vinden in mijn webwinkel.
 
Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden
 
Liefs Judith





 



2 opmerkingen:

  1. Hoi Judith, wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog. Jij maakt ook erg mooie creaties zeg!! Mooie stijl. Ben ook gezellig volger van jou geworden. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Judith

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik lees jullie reacties met veel plezier.

Liefs judith