vrijdag 8 november 2013

Christmas

Hallo allemaal,
 
Het is al weer zo december en de kerstkaarten zijn bij mij nog lang niet af. Daarom wil ik jullie een kerstkaart laten zien die ik heb gemaakt. Ook bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van het mooie scrappapier van Bildmalara. Alle randjes van het papier heb ik met inkt bewerkt. De inkt die ik heb gebruikt is distress inkt walnut stain.
 
 
Hier onder nog een foto van het strikje die ik op de kaart heb gemaakt. Op het strikje heb ik een brad vast gemaakt en daaronder nog een bedel gehangen.


Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
 
Liefs Judith

1 opmerking:

  1. Hoi hoi Judith,
    Een super kaartje, erg mooi zo met het strikje en de brad,
    het geeft toch net iets extra's, en een lief plaatje.....

    Lieve groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik lees jullie reacties met veel plezier.

Liefs judith